Ҳуқуқ таълимини ривожлантириш тизими

Умамий ўрта таълимнинг миллий ўқув дастури

08.01.2021


Страницы: 1 2 3 4 След.
0
Rufat Temirov
Sizlardan iltimos! Darsliklarda xato qilmanglar. Xatolardan charchadik.
Имя Цитировать 0
0
Rufat Temirov
Умамий ўрта таълимнинг миллий ўқув дастури
"Умамий" нима?
Имя Цитировать 0
0
Firdavs
Yaxshi o'ylagan lekin huquq soxasida kitoblarni yangi lab turish kerak masalan 11 sinflarda nikoh yoshi hozir 18 qilib belgilangan kitobda esa 17 - 18yosh turibdi buni yangilash kerak va yangi qonun va qarorlarga bog'liq mavzularni yangi lab turish kerak deb hisoblayman
Имя Цитировать 0
0
Икром Маткаримов
1. "Жамиятнинг пайдо бўлиши" мавзуси жуда мавҳум???
2. Айбсизлик презумцияси - манбалар бўйича тушунтириш мумкин аммо бу бўлимдаги айрим тушунчалар синхрон таржимада ноқулайлик туғдиради.
3.ю Орфографияга яна бир қараб чиқиш зарур
Имя Цитировать 0
0
GuestAdilova Shahnoza
O'qu dasturi ustida ish olib borganlarga katta raxmat.Ammo uzvilikda 9 va 11 sinf mavzulari orasida takrorlanish bor.Masalan 8-sinf Oila qonunchiligida voyaga yetmaganlarning huquq va majburiyatlari mavzusida oila,nikoh,farzandlar va ota-onalar tushunchalari haqida.9-sinf Konstitutsiyaviy huquq asoslarida Oila haqidagi 14 bob 63-66 moddalar o'qitilayotganda ham oila,nikoh,er-xotin,farzandlar haqida tushuncha berilgan.11-sinfda ham bu tushunchalar aks etuvchi mavzular bor.Mavzular nazariy va amaliyga ajratilgan.Maktabda to'liq nazariy ma'ruza qilinmaydi o'quvchilardan ham so'rab baholanadi.Bunda esa turli samarali metodlardan foydalaniladi.Demak buni nazariy va amaliy deb ajratish to'g'rimikan?!Dastur bo'yjcha nazorat ishlari uchun 2 soat ajratilgan,vaholangki o'rtab maktab yoshidagi bolalar baho bilan qilinadigan rag'batlantirishdan yuksak natijalar qayd etishini hisobga olsak,nazorat ishlari har chorakda bir marta bo'lsa maqsadga muvofiq bo'lar edi.
Имя Цитировать 0
0
Dilnoza
Цитата
Mavzular yaxshi berilgan.Qonunda yangiliklar bo'lganda aytib o'tamiz.Lekin huquq darslari bir soatdan emas 2 soatdan bo'lsa to'g'ri bo'ladimi deyman.Ko'pchilik o'z huquqini bilmaydi.Demokratik davlatda yashayapmiz.Variativ sinflarga o'tilmay qo'ydi ham.
Имя Цитировать 0
0
Oripov Jamshid
[CENTER]Umumiy o‘rta ta’limda “Davlat va huquq asoslari” fanini o‘qitish milliy dasturiga takliflar[/CENTER]

“Davlat va huquq asoslari” fani dasturidagi ayrim mavzularning so‘ngiga qo‘shilgan “bilish” va “farqlash” so`zlari juda ko`p takrorlangan. Bu so`zlarning takroriy xolati va mazularning oxirida ishlatish yoki ishlatmaslik masalasiga e’tibor qaratish lozim. Masalan, “Davlat va huquq asoslari fanining maqsad va vazifalarini bilish” shaklida emas balki “Davlat va huquq asoslari fanining maqsad va vazifalari” singari bo`lsa menimcha maqsadga muvofiq bo`lar edi.

8-sinf “Davlat va huquq asoslari” fani dasturining IV bobi “Xalqaro huquq normalarida voyaga yetmaganlarning huquqlari” mavzusidagi Bola huquqlarini himoya qilish to‘g‘risidagi xalqaro konvensiya. Bolalar mehnatini himoya qilish to‘g‘risidagi xalqaro Pakt. Ushbu dasturga qo`shimcha tarzda O`zbekiston Respublikasi qonunlarida voyaga yetmagan huquqlarining kafolatlari jumlasi bilan to`ldirilsa o`quvchilar xalqaro va milliy qonunchilikning integratsiyasi borasida ham bilimga ega bo`lar edi.

Qolgan sinflar kesimidagi mavzular menga maqul bo`ldi.

Имя Цитировать 0
0
Ne'matjonova Odina
Darslikda takrorlanishlar mavjud.  Yana 11-sinfda jinoyat huquqi bo‘limida sodir etilgan jinoyatlarga jazo muddatlari turlari ko‘rsatilsa yahshi bo‘lardi.  Oliy ta'limga kirish imtixonlarida huquqiy yo‘nalishlarda birinchi fan huquq bo‘lishi kerak tarix emas. Hozir o‘quvchilarni bazilarida bu fandan imtihon bo‘lmaydi bizga kerak emas degan tushuncha mavjud
Имя Цитировать 0
0
Otamirzayev Nizomjon
Huquq fani soatlarini ko'paytirish kerak. Chunki o'quvchilarni huquqiy savodxonligini oshirishda ko‘proq natijaga erishiladi.
Имя Цитировать 0
0
Yusupov Bahromjon
Ushbu loyihani amalga oshishi uchun pedagoglar talabga javob bermaydi-ku, axir ta'lim tizimi "bedarvoza" bo'lsa, hoxlagan diplomi borlar qayerdan va qanday olganini ahamiyati yo`q natarius tasdiqlasa bo`ldi yoki natifikatsiya qildirib oladi, kirib kelaveradi. Bir o'ylanglar yuqoridagilar...
Oylik maoshi yuqori bo'lgan joylar(iib, avtoritet zavodlar)ga kirish uchun oliy o'quv yurtini arang bitirgan, savodsiz, allaqanday nuqsoni borlar maktab yoki texnikumda qayta tayorgarlik qiladi, "nima emish IIB.ga ishga kirgunicha ishlab turar ekan" agar kirolmasa nima qipti, pensiyaga staj uchun ishlayveradi.
Shu bor gapmi axir, diplomi bo'lsa bo'ldi, katta xolasidan meros qolganday hamma kirib kelaveradi, buni tartibga solinglar,hozirgi ahvolimizga ochiq qaranglar
Kelajak tarbiyalovchilarni munosiblarini saralash vaqti keldi, pedagog bo'lish uchun normativ ishlab chiqib, hech bo'lmasa, iib.ga kirish imtihonlarini 100dan biricha bo`lsa ham, shunda ham yarim pedagog to'kilib ketadi, keyin  loyihani joriy qilish kerak, aks holda natija bermaydi.C
Имя Цитировать 0
Страницы: 1 2 3 4 След.
Текст сообщения*
Загрузить файл или картинкуПеретащить с помощью Drag'n'drop
Перетащите файлы
Ничего не найдено
Защита от автоматических сообщений