Есбергенова Эльмира 20-мектеп
|
10-klass biologiya sabagin ansatlastirganda jaqsi bolar edi
|
Chori Rosulov 50 maktab
|
[TABLE][TR][TD] Biologiya konsepsiyasi uzviylik yaxshi biz biologiya tabiiy fan ekanligini unimgagan xolda yondashish kerak[/TD][/TR][/TABLE]
|
Begjanova Ziyada
|
Biologiya pani boyinsha konsepsiya menen tanisip shiqtim.Usinis etemen
1.Biologiya sabaqlari boyinsha korsetpeli qurallardi -asirese 5-6 klasslarga koplep shigarilsa eken. 2. 5-11 klasslarda ameliy ham laboratoriyaliq jumislardin elektron variantin islep shigilsa eken. 3.Genetika boyinsha maseleler ulgileri kitapsha formasinda shigarilsa 4.Adam ham onin densawligi panine korsetpeli qurallar(Adam skeleton, suyekler duzilisi)mekteplerge jetkerip berilse eken. 5.Har bir biologiya kabinetin 1dana kompyuter ham multimediyalar menen tamiynlese Sep usinis berer edim. |
Gulchexra
|
Biologiya fani konsepsiyasi uzviyligi juda yahshi o'ylangan .Yangi darsliklarimiz ham talab darajasida.Ayniqsa bu yilgi 5- sinf darsligida dastlabki biologik tushunchlar berilgan.Laboratoriya mamashg'ulotlari jarayonini o'quvchilar amalda uyga borganda ham ko'ra olishi to'g'ri o'ylangan.
|
Guest
|
Usinis
1.10-klass sabaqligindagi temalar ansatlastirilsa jaqsi bolar edi. 2. Biologiya sabaqlari boyinsha korsetpeli qurallardi koplep shigarilsa. 3. 5-11 klasslarda ameliy ham laboratoriyaliq jumislardin elektron variantin qaraqalpaq tilinde islep shigilsa. 5.Adam ham onin densawligi panine korsetpeli qurallar(Adam skeleton, suyekler duzilisi)mekteplerge jetkerip berilse eken. 6.Har bir biologiya kabinetin 1dana kompyuter ham proektor menen tamiynlese. |
Gulchexra
|
Usinis
1.10-klass sabaqligindagi temalar ansatlastirilsa jaqsi bolar edi. 2. Biologiya sabaqlari boyinsha korsetpeli qurallardi koplep shigarilsa. 3. 5-11 klasslarda ameliy ham laboratoriyaliq jumislardin elektron variantin qaraqalpaq tilinde islep shigilsa. 5.Adam ham onin densawligi panine korsetpeli qurallar(Adam skeleton, suyekler duzilisi)mekteplerge jetkerip berilse eken. 6.Har bir biologiya kabinetin 1dana kompyuter ham proektor menen tamiynlese. |
Imomnazarova Shoxista Sirdaryo viloyati Xovos tumani
|
Biologik ta'limning uzviyligini ta'minlash konsepsiyasi loyihasi bilan tanishib chiqdim. Ushbu konsepsiya biologiya fanini o'qitishni rivojlantirishning tendensiyasi belgilab berar ekan bugungi kun talabi, dolzarb hisoblanadi. Chunki 20-30 yil davomida mamlakatimizda biologiya faniga e'tibor kamaydi. Biologiya fani boshqa tabiiy fanlar qatori iqtisodiyotni rivojiga katta hissa qo'shadi. Uzoq yillar davomida nazariyaga e'tiborni kuchaytirdik, amaliyotda natijalarga erishish kam bo'ldi. Umumiy o'rta ta'lim sohasida biologiyani o'qitishda juda keng qamrovli jarayonlardan foydalansak maqsadga muvofiq bo'ladi deb o'ylayman. Biz farzandlarimizni hayotga tayyorlashimiz kerak. Atrofimizdagi o'simliklar va hayvonlar tanib olishimiz kerak. Bunga oid maktablar uchun o'simlik va hayvonlar aniqlagichi qo'llanmalarini yaratishimiz kerak. O'quv metodik qo'llanmalarda manzarali va xona o'simliklarini yetishtirishga oid bilimlarni kiritishimiz kerak, farzandlarimiz go'zallikka intilsin, oz uyida, xovlisida gullar yetishtirsin, tabiatni go'zalligini sezsin. Biologiya fani o'qitilishiga katta e'tibor berilayotganidan xursandman.
|
Xovos 5-maktab Abduvahob
|
Uzliksiz ta'limini rivojlantirishda zamonaviy AKT no tabbiiy fanlarga ko'proq qo'llanilsa maqsadga muvofiq.
|
Xovos 5-maktab Abduvahob
|
Uzliksiz ta'limini rivojlantirishda zamonaviy AKT dan tabiiy fanlarda ko'proq qo'llanilsa maqsadga muvofiq bo'ladi,. Animatsya ko'rinishdagi ko'rgazmalar ko'proq bo'lsa yaxshi bo' lardi.
|
Guest
|
Oqoltin tumani 5 maktab biologiya fani oqtuvchisi UMAROVA GAVHAR
Men konseptsiya bilan tanishib chiqdim. Ko'p yillik o'qituvchi sifatida o'z fikrlarimni bermoqchiman. 10-sinf darsligida "Evolutsion g'oyalarning paydo bo'lishi " mavzusida buyuk bobokalinimiz Abu Rayhon Beruniy haqida ma'lumot berilgan. 159betda aloma haqida shunday fikrlar keltirilgan:"U tirik tabiatning tarixiy taraqqiyotini e'tirof etmasa-da, asalarilar o'simliklardan,qurtlar go'shtdan, chayonlar anjirdan paydo bo'ladi,deb faraz qilgan" degan jumla keltirilgan. Shunday buyuk lashfiyotlar egasi bunday sayoz fikr aytishi shubhali. Agar mabodo shu fikrni bildirgan bo'lsada darslikka shu fikrni yozish xto deb hisoblayman. . Yana 10-sinf darsligida genetik masallarga, energiya almashinuvi, oqsil biosinteziga doir masalalarga juda qisqa soatlar ajratilgan,umumiy gaplardan iborat bo'lgan 3,keyingi mavzularda ko'proq ma'lumot berilgan 3 va 7 mavzular o'rniga ham masala ishlash berilsa maqsadga muvofiq bo'lar edi.10 va 11sinfda berilgan ayrim mavzular 45minutlik darslarga mo'ljallanmagan. |