Jaloliddin
|
Assalomu alaykum. Meni bir taklifim bor edi. Matematika o'qitilayotgan paytda sinfagi o'quvchilar soniga ham e'tibor berish kerak. To'g'risi 45 minutda 35-40 ta o'quvchiga matematikani tushuntirish juda qiyin. 25 tadan oshmasligi kerak. Shunda sifat oshardi. Rahmat e'tibor uchun
|
Boysunov Gʻayrat
|
Chiziqli funksiya tushunchasi hozirgi 7-8 dinflarda umuman yoʻq.endi 7-sinfga kiritilibdi. 8-sinfni eski kitobida bor edi. Hozigi paytda oʻqiyotgano oʻquvchilar bu tushunchalarni qayerdan oʻzlashtiradi. Shunga yechim topinglarchi.
|
Marg'uba Rayimova
|
Assalamu alaykum meni taklifim ish rejani qaytadan tuzib chiqishsa oson mavzularga ko'p soat ajratilib qiyinlariga kam vaqt ajratilyapdi ko'p takrorlash darslari qo'yilgan
|
Marg'uba Rayimova
|
, kitob 5-sinfdan yangi bo'lgan o'quvchilar ungacha tushunchaga ega bo'ladi
|
Ma'ruf
|
Assalomu alaykum meni taklifim 8-sinfdagi chiziqli funksiya mavzusini darslikka qaytarsak , 8-sinfda Ratsional ko'rsatkichli darajadan oldin Ildiz mavzusiga bir yoki ikki soat ajratsak , 10-sinfdagi mulohazalar chinlik jadvali o'rniga kerakli bir mavzu kiritsak chunki 10-sinf o'quvchilari uchun juda zerikarli bo'lib qoladi hayotda bizga Nima kerak degan fikrlarni ilgari suradi Yana geometriya darsliklarini ham bir ko'rib chiqish kerak Mavzular ketma-ketligini to'girlasak Nur ustiga alo Nur bo'lardi Yana bilmadim but mening fikrim .
|
Abdurahmon
|
Matematika fanini ham ikki guruhga bo'lib o'tish kerak va AKT dan yanada faol foydalanish uchun informatika kobinentida darslar tashkil qilish kerak.
|
Abdurahmon
|
Oddiy doskadan ko'ra monitor qiziqarli, undan tashqari video roliklar ham ko'rsatsa bo'ladi. Shuning uchun matematikani ham AKT ga uyĝunlashtish kerak. Buni tashkil etish qiyin resurslar yetishmasligi mumkin lekin bosqichma-bosqich amalga oshirish va yakunda ta'lim sifatini yanada yaxshilashga erishish mumkin
|
Guest
|
Yana bir fikr. Maktab va oliy talim o'rtasidagi matematika biroz bir-biridan uzoq. Maktabni bitirib oliy ta'limga o'tgan o'quvchi bog'lab ketishga qiynaladi. Shuning uchun dasturni oliy ta'lim bilan o'zaro yaqinroq va uzviyligini oshirish kerak.
|
Тургун
|
Мавзуларда кетма кетлик йук. 8 синф дарслигида чизикли функсияни утмасдан туриб бирданига бошка функсияга утилган.
Балки укувчилар учун фан кийинлигини инобатга олиб булиниш килиб утилса укувчилар учун яхши булармиди. |
Oxunjon
|
Matematika qanchalik muhimligini, barcha fanlarni asosi ekanigini bilamiz. Bu fanni oʻrganish uchun sinfda oʻquvchilar bilan koʻproq ishlash kerak. Lekin sinflarda oʻquvchilar soni 30, 35 nafargacha boʻladi odatda. Nima uchun chet tillarini, informatikani oʻqitish uchun sinfni 2 guruhga ajratib oʻtiladi.Albatta yaxshiroq oʻrganishlari uchun. Menimcha matematika fani ham sinfni ikki guruhga ajratib oʻtiladigan boʻlsa samaraliroq boʻlardi.
|