Гулноза
|
Ассалому алайкум хайрли кун хаммага кимё фани укитувчилари учун кулай Амалий ва лаборатория ишлари бажариш учун реактивлар хамма мактабларда хам етарлича эмас ,шуни инобатга олиб, республика буйича барча табиий фан хоналарини мултимедияли вертуал лаборатория жихозлари бн таьминланишини йулга куйилиши керак деб уйлайман
|
Guest
|
O‘quv dasturi bilan OTM imtihonlarida tushadigan savollar bir-biri bilan bog‘liq bo‘lishi kerak.
har bir mavzu yuzasidan mustaqil yechish uchun masala va mashqlar bo‘lishio‘quvchilarning fikrlash qobiliyatinioshiradidebo‘jylayman. Yuqoridagi kasbdoshlarning fikriga ham to‘liq qo‘shilaman |
rahimjon
|
O‘quv dasturi bilan OTM imtihonlarida tushadigan savollar bir-biri bilan bog‘liq bo‘lishi kerak.har bir mavzu yuzasidan mustaqil yechish uchun masala va mashqlar bo‘lishio‘quvchilarning fikrlash qobiliyatinioshiradidebo‘jylayman. Yuqoridagi kasbdoshlarning fikriga ham to‘liq qo‘shilaman
|
Xalilova Dilnozaxon
|
Kimyo fanlarini oʻqitishda barcha maktablarda reaktiv va jihozlar yetarli boʻlsa yaxshi boʻlardi.
Matematikada yangi mavzuni mustahkamlash uchun masalalar yechiladi.Kimyoda ham yangi mavzuni mustahkamlash uchun keyingi darslarda bir ikki soat masalalar ishlashga vaqt ajratilsa yoki darslar informatika,rus tili,ingliz tiliga oʻxshab boʻlib oʻtilsa oʻquvchilar yanada yaxshiroq boʻlardi. |
Guest
|
Kimyo fani darsliklarini qaytadan mavzular ketma jetligini oʻzgartirish kerak. Bundan tashqari har bir darsdan keyin masala va shu mavzuga oid laboratoriya ishini ham alohida dars qilib kiritish kerak . Kimyo fanini ham 5 sinfdan kiritilganda yanada samarali boʻlardi
|
Fayoza
|
Man kimyo fani 7 sinfda 3 soat bolishini taklif qilaman. Chunki kimyo murakkab fan. Agar õquvchi boshidan yaxshi tushunib olsa yaxshi õrganib ketadi. Nima uchun kimyoni õquvchilarning kõpchiligi tushunishni xoxlamaydi? Chunki qiyin fan. Shuning uchun mani taklifim bunga yechim bola oladi deb õylayman.
|
Шавкат
|
Ассалому алайкум. 7-синфдаги "Геологик кимёвий бирикмалар" мавзӯлари ӯрнига оксидлар, кислоталар, асослар ва тузларнинг таркиби, тузилиши ва номланиши мавзӯлари ӯтилиши керак деб ҳисоблайман. Лекин, бу моддаларнинг олиниши ва кимёвий хоссалари 8-синфда ӯтилгани маъқул. "Геологик кимёвий бирикмалар" мавзӯлари эса 8-синфга ӯтқазилиши керак, деб ҳисоблайман.
|
Шавкат Худойназаров
|
||
| ||
Gulandom
|
7-sinf uchun tuzilgan Dars soatlar murakkab emasmi kimyoviy element belgisini kimyoviy formulasi bilmasdan turib kislotalar haqida qanday tushuncha berish mumkin. Kimyo ham alifobitga oxshaydi menimcha oldin alfobitni o'rganib keyin o'qish kerak. O'quvchiqa kislorod haqida tushuntirmay turib havo Yonish haqida danday aytish mumkin. Amaliy mashgulot bn laboratoriya aralashma gani. Qonunlar ham keyingi sinflarga o'kazilibdi. 8,9,11 sinflarga mavzular takrorlangan hamda soddalashtirilgan, maktabda Otga tayyorlash uchun dastur ham shunga mos bo'lishi kerak bu meni fikrim
|
Murodjon
|
Kimyo fani oʻqituvchisi ga ham proektor berilganda edi moddalarga ketadigan pullar tejab qilinar edi moddalarga sarflangan mablagʻ ga proektor beradi
|