SHAHNOZA
|
Assalomu alaykum, barcha aytilgan fikrlar to‘g‘ri va achchiq haqiqat. Barchasiga qo‘shilaman. Nafaqat kimyo fani, qolaversa boshqa barcha fanlarga o‘quvchilarni yanada qiziqtirish maqsadida maktablarda hozirgi zamonga mos holda har bir honaga kompyuter, proyektor o‘rnatilib, internet tarmog‘iga bevosita ulangan holda dars o‘tilsa meni nazarimda yahshi bo‘lardi. Bundan tashqari kimyo fanini barcha sharoitlarga ega bo‘lgan xonalarda 2 guruhga bo‘lgan holda dars o‘tish tashkillanishi ham o‘quvchilarni yanada ko‘proq fanga jalb etishga sabab bo‘lar edi. Vertual laboratoriya tashkil etish, laboratoriya xonalari yangi reaktiv va jihozlar bilan taminlanishini hohlardim. Chunki kimyo faniga qiziqish ko‘proq amaliy tajribalarga tayanadi. OTM ga o‘quvchilarni ko‘proq kirishini taminlash uchun meni fikrimcha 10-11 sinflar kesimida blochniy guruhlar qilinib, 2yil mobaynida OTM ga tayyorlash kerak. Chunki, o‘quvchilar yuqori sinfda ko‘proq vaqtini o‘zi qiziqqan fanga sarflashi kerak. Qolgan fanlarni haftasiga bir soatdan o‘qisa ham bo‘laveradi.
|
Rustam
|
Yangi o`quv dastur juda yaxshi tuzilgan
|
Марғубахон
|
Ассалому алайкум азиз устозлар, бугунги мактаб таълимини ривожлантириш борасида амалга оширилаётган ишлар жудаям яхши, аммо камчиликлар жудаям кўп, табиий фанлар ўқитиш жараёнида дарс машғулотларини олиб боришда дарс соатларини кўпайтириш зарур, фан кабинетларини алоҳида жиҳозлаш керак, фан кабинетларини мудирлигига ойлик тўлаш керак, зарарли моддалар билан ишлаётгани учун қўшимча устама ёки тўлов тўлаши керак
|
Zikirilloxon
|
Men kimyo fanini unchalik ham tushinmayman deyarli bilmayman ham. Ammo farzandlarim o'rganishlarini hohlayman kimyo fani faqat shu soha vakillari emas balki hammaga kerak ekanligini o'quvchi ongiga singdirish uchun avvalo turmushda oilada qanchalik kerak ekanligini tushintirish hayotiy misollar hayotiy topshiriqlarni ko'proq berishni .Masalan istemol qilayotgan mahsulotlarda uy-ro'zg'or buyumlarini ishlatilishi tarkibi haqida bilish ularni misol va masalalar labaratoriya mashg'ulotlariga bog'lab tushintirishlarini va shu asnoda darsliklar yaratishlarini so'rayman.
|
Zulhumor
|
||
| ||
Zoir Raimqulov
|
Ustozlar o'quv dasturi bilan tanishib yangi o'quv dasturiga o'z munosabatlaringizni bildirsalaringiz yaxshi bo'lar edi 7-8 sinf loyihaasida kamchilik va noqulaylik borku
|
Dilorom
|
Kimyo murakkab fan. Uni amaliyot bilan olib borilsa ana shu qiyin fan qiziq fanga aylanadi. Buning uchun laboratoriya jihozlari va reaktivlar kerak bo‘ladi. Masalalar ishlash uchun 2 soat haftasiga kamlik qiladi. Yana bir soat qo‘shish maqsadga muofiq bo‘ladi.
|
Yodgorova Lobar Normurodovna
|
Assalomu aleykum.yuqoridagi fikrlarni òqib shu fikrni nildirmoqchiman.kimyo fanini iloji boricha 6 sinfdan boshlansa degandin .reaktivlarni 3 yilda bir yangilansa .10 va 11 sinfda berilgan qòshimcha darslarini qiyinligini inobatga olgan holda òz joyida qolsin.9 sinf darsligida elektroliz mavzusi.11 sinflarda p OH ( vodorod kòrsatkich) mavzulari kengroq yoritilsin .attestasiya savollari bir oz bòlsa ham soddalashtirilsin.
|
Yodgorova Lobar
|
Ushbu loyihada yana qòshimcha kimyo fani 6 sinfdan òtilsa 9 va 11 sinflardan vodorod kòrsatkich va elektroliz mavzulari keng yoritilsin.attestasiya savollari osonlashtirilsa
|
Азимова Олима
|
Лойиха билан танишдим.8 -9 синфларда кимё фанидан дарсликда халкаро бахолаш дастурининг писа тестларидан киритилса укувчиларнинг мантикий фикрлаши масала ечиш кобилияти оьган билимларини хаётга куллай олиши ошади. Бу эса олий таълимга киришига хам кулай имконият булади.
|