Guest
|
Kimyo fanini rivojlantirishda ham raqamli texnologiyaga maksimal darajada òtish kerak. Bundan tashqari, laboratoriya darslarini òtishda aksar oliy ta'lim muassasalarida jihozlar yetmaydi yoki eskirgan. Bularga ham e'tibor berish kerak
|
Xoliqulov Baxtiyor
|
Assalomu alaykum ustozlar. Konsepsiya bilan tanishdim. Kimyo laboratoriya mashg‘ulotlarini bajarishda jihoz va reaktivlar bilan multimediya jihozlari bilan to‘liq taminlansa yaxshi bo‘lardi. 7-8-9-sinf o‘quv darsliklarida masala va mashqlarni ko‘paytirilsa va dars soatlari ko‘paytirilsa yaxshi bo‘lardi. 1 ta mavzuni 45 minutda to‘liq tushuna olmaydi o‘quvchi. Shu muammolar hal bo‘lganda yaxshi bo‘lardi.
|
Yusuf Nurullayev
|
Korochche , kimyo darslarini xuddi ingliz tilidek gruppalarga bòlinib òtilishi kk. Kimyo qiyin fan. 30 tacha òquvchi bilan ishlash, har biriga etibor berish qiyin
|
Yusuf Nurullayev
|
Yana, zamonaviy proyektorlar ham kk. Media darslar, 3d formatdagi videodarslar bilan òtilishi uchun sharoit kk
|
Xoliqulov Baxtiyor 26-umumta'lim maktab o‘qituvchisi
|
7-8-9-sinf dars soatlari kam ko‘paytirilsa masala mashq ishlash uchun alohida dars soatlari ajratilsa yaxshi bo‘lardi. Chunki oliy o‘quv yurtiga imttihon topshirganida asosiy savollar masalalardan tuzilgan bo‘ladi. 68-soat dars kamlik qiladi.
|
Oymatov Jasur Sirdaryo viloyati Xovos tumani XTB ga tasarrufidagi 8-sonli maktab
|
Konsepsiya bilan tanishib chiqdim va undagi fikirlarga qo‘shimcha qilgan holda shuni ayta olamanki kimyo fani bo‘yicha darslik, metodik qo‘llanmalar hamda elektron darsliklarning bazasini yaratish hamda ulardan samarali foydalanishni yo‘lga qo‘yish lozim. Kimyo fanidan barcha amaliy ish va laboratoriya ishlarni yangi virtual shakldagi elektron darsliklarini ishlab chiqish kerak. Darsliklarni o‘quvchilarning yoshiga mos holda tushunarli hamda chizma va rasmlar yordamida boyitish hamda darslikdagi mavzularga mos bo‘lgan qo‘shimcha masala va mashqlar kitobini tashkil qilish kera de o‘ylayman.
|
Hasanov Dilshodbek Shahrixon tumani 51-maktab
|
"Kimyo fanini o'rganmaslik ayib emas ! Uning o'rgatalmaslik ayib" Chunkiy o'quvchini kimyo fanidagi chiroylik tajribalar orqaliy tortish mumkin . Avsuskiy xozirgi kunda ko'p maktablarda moddalar kamligi tufaylik tajribalar ko'pi qag'ozda bajarilyapti.
|
Gulshoda Gafurova
|
Assalomu alaykum hurmatli ustozlar. Konsepsiya bilan tanishib chiqdim. Meni fikrim, maktablarda 7, 8, 9 - sinflar uchun ham 3soatdan dars soatlari ajratilsa yaxshi bo‘lardi. Masala va mashqlar bajarish un amaldagi dars soatlari yetmaydi. Darslarni ko‘proq animatsiya va videolavhalar bn olib borilsa o‘quvchilarda mavzuni tasavvur qilishi va o‘zlashtirishi oson kechardi. Kimyo darslari un maxsus(kompyuterda ishlash) dasturlar yaratilsa yaxshi bo‘lardi. O‘qituvchilarni ham shunga o‘rgatish kk.
|
Abdurahmonova Nafisa. Yan
|
Assalom alaykum. Kimyo darslarini o'qitishda elektron doskalardan foydalanish kerak. Elektron labaratoriyalar hamda qiziqarli tajribalar zarur. Labaratoriya honalariga reaktivlar yetishmaydi. Tajribalar bajarish uchun reaktiv va jihozlar kerak. 7,8,9 -sinf darslarini kopaytirish kerak. Masalalar ishlash uchun vaqt yetmayapti. Fikrlarim qisqa va londa.
|
Oqoltin tumani 5 maktab kimyo fani o‘qituvchisiGuljamol Yaxshiyeva
|
Men konsepsiya bilan tanishib chiqdim.7-9 sinflarda ham dars soatlarini 3 soat qilish kerak deb hisoblayman.Shunda kimyo faniga oid masala va testlar yechishga vaqt bemalol yetadi .Kimyo murakkab fan hisoblanadi.O‘quvchilar o‘zlashtirishi biroz qiyinchilik tug‘diradi .Amaliy ishlarni ko‘proq bajarib ko‘rsatish fanni osonroq o‘zlashtirish uchun hizmat qiladi deb hisoblayman.
|