Bekto'rayeva Nilufar Xovos tumani.7-maktab
|
Yuqoridagi fikrlarga qo'shilaman.Dars soatl 7 8 9-sinflarda ko"paytirilsa yahshi bo'lar edi.11-sinf darsligiga davriy jadval va eruvchanlik jadvali kiritilsa maqsadga muvofiq.bo'lar edi.Kimyoga oid.metodik qo'llanmalar,labaratoriya jihozlari va reagentlar bilan ta'minlanishini so'rar edik
|
Xolmatova Xolidaxon
|
Xolmatova Xolidaxon 24-maktab kimyo fani o'qituvchisi 7-sinfdan boshlab darslarni 3soatdan bo'lishi kerak.Kimyo honasida reaktivlar etarli bo'lishi , elektron doska hamda retual labaratoriyalar bo'lsa ta'lim sifati yuqori bo'ladi.
|
Sirdaryo viloyati Xovos tumani 2-maktab H.Normatov
|
Kimyo fanini maktabda rivojlantirish uchun 7-,8-sinflarda dars soatlarini ko‘paytirish kerak. Chunki sinflarda kimyonini asosiy tushuncha va qonunlari o‘rganiladi. Kimyoviy til, kimyovoy dormula va reaksiya tenglamalarini o‘rganishga juda kam vaqt ajratilgan. O‘quvchilar o‘zlashtirishga qiynalishadi. Dasturlarni qaytadan ko‘rib chiqish kerak.
|
Seytekeev Keunimjay
|
Ассалому алайкум Кимё таълимини ривожлантириш тизими концепцияси кимё фанини ўқитилиши бўйича барча муаммоларни ечиш ва кутилаётган натижалар тўғри ёритилган.
|
Saparova Gulistan
|
Kimyo fanini yaqshi o'zlastirish uchun , amaliy, labotoriya ishlar, masalalarga dars soatlari kupaytirilishi jerak , bu oliy ta'limga o'quvshilarni yunaltirishning katta poydevor bolishiga ishonshim komil. 7 -8 -sinflarda dars soatlarini kupaytirilishi kerak. Yangi fanga qiziqtirish ushin laboratoriya mashgulotlari va amaliy ishlar kupaytirish kerak. Koncepciyada barshasi tushinarli qilib ishlangan.
|
Abdirasulieva Almaxan
|
Tanishib shiqtim, mavjud muammalar to'gri, bartaraf etish albatta barshamizning vazifamiz. Loyihaga fan olimpiadasi buyisha aniq ko'rsatmalar berilishi kerak
|
Eshimbetova Jumagul Qaraqalpoqston Respublikasi
|
7-sinf kimyoni òqitishning boshlanģish sinfi hisoblanadi. Shu sababli 7 sinfga dars soatlari kòpiroq ajratilsa, masalalar ishlash. Laboratoriya ishlariga alohida dars soatlari berilsa.Darsliklarga mos masala va ularning ishlanishidan namunalar keltirilgan qollanmalar ishlab chiqilsa maqsadga muvofiq bòlardi.
|
Dawletova Meruert Qaraqalpaqstan Respublikasi Qanloko'l rayoni XBB ne qarasli 3-sanli orta mektep
|
Konsepciya natiyjeligi ushin sabaqliq kitaplardi awdarmalawga itibar qaratilip, qate kemshilikler tuwrilaniwi tiyis. Sebebi ayrim formulalardag'i qatelikler sebepli oqiwshilar reakciya tenlemeleri ham maselerde qate bagdar aladi. Sonin menen birge laboratoryaliq jumislarin islew barisinda zarurli bolgan kislota ha'm reaktivler menen taminlenilmese teoryani amelyat penen bekkemliy almaymiz.
|
Fayozbek Hamroqulov
|
Assalomu alaykum .
Maktabda kimyo darslari sifatini oshirish oʻquvchilarni qiziqishlarini oshirish uchun avvalo yuqorida aytilgan eng katta muamo yani reaktivlar muammosi bartaraf etilishi kerak .Har bir darsni labaratoriya mashgʻulotlari bn bogʻlash kerak va darslarni ikki guruxga boʻlib oʻtilishi yanada foydali deb bilaman .Virtual labaratoryalarni tashkil qilish har tomonlama qulay vaqtdan ham naqt dan ham yutsa boʻladi. |
Bazarbaeva Shaxzada Qanlikol rayoni 17-mektep
|
Ximiya panin ozlestiriwde oqiwshiģa tek teorya menen sheklenip qalmastan ameli y ham laborotoriya jumislariushin saat ajiratilsa maqsetke muwapiq bolar edi. Bul ushin zarur reaktiv ham asbaplar menen tamiyinleniw zarur.
|