Guest
|
Buxoro shahar 30- maktabning matematika fani o'qituvchisi AdizovaN.R.
|
Odil Ibodullayev
|
Buxoro shahar 9-maktab matematika òqituvchisi. Konsepsiya juda puxta ishlangan. Bularni faqat moliyalashtirib tezroq amalda qòllanilishini nazorat qilish kerak.
|
Sharipava Gulnora
|
Buxoro shahar 9-maktab òqituvchisi. Konsepsiuani tezda tadbiq qilish kerak, 5 -sinflarda rasmli masala va misollarni kòproq berish kerak. Fikr doirasini kengaytirish uchun bu kansepsiya ayni muddao.
|
XUSENOV MA‘MURJON
|
Buxoro viloyat Buxoro shahar 27umumiy o‘rta ta'lim maktabi matematika o‘qituvchisi. Loyihani o‘qib chiqdim, juda yaxshi tayyorlangan, hamma gap uni amalda qo‘llashda. Darsliklardagi berilgan mavzularni o‘quvchilar hech bo‘lmasa 80-90% ini to‘liq o‘zlashtirib, hayotda tadbiq qilaolishi kerak. Agar ularni ko‘pi faqat " o‘tilgan mavzu " bo‘lib qolsa, u holda manfaatli bo‘lmaydi. Meni fikrimcha boshlang‘ich ta‘limdagi matematika darslari kabi ko‘p mavzular yuqori sinflarda ham takror va kuchaytirilgan shaklida bo‘lsa, o‘quvchilar 5 sinfda olgan ba‘zi mavzular 6sinfda takrorlab olinib yanada masalalar yordamida kuchaytirilgan, 7sinfda yana shu mavzular takroran va yana kuchaytirilgan va hokazo... bo‘lsa asosiy amaliyotda ko‘p qo‘llanadigan tushunchalar juda mustahkam bo‘ladi.Ixtisoslashtirilgan sinflarda esa barcha kerakli mavzular juda kuchaytirilgan reja asosida o‘tiladi. Loyiha amalda qo‘llansa matematika o‘qituvchilarimizga ko‘plab qulayliklar bo‘ladi.
|
Teshayeva Feruza Jumayevna Buxoro shahar 32-maktab
|
Loyiha bilan tanishib chiqdik. Loyiha tatbiq etilsa maqsadga muvofiq bo'lardi.
|
Bobomurodov Jamshid
|
Men Oltinsoy yumani 14-sonli umumtalim maktabining Aniq fanlar metodisti. Men yuqorida loyiha bilan tanishib chiqdim. biz o'qituvchi va o'quvchilar uchun juda ham muhim konsteptsiya ishlab chiqilibdi. Endi uni amaliyotga keng tadbiq etib kelajakda yuksak marralarga erishish harakatidamiz.
|
Guest
|
Assalomu aleykum. Konsepsiya bilan to'liq tanishib chiqdim. Matematika fani har bir fanning asosi ekanligini hisobga olgan holda, dars soatlarini ko'paytirilsa, 5-sinfdan boshlab variativ sinflar tashkil etilsa va ularga alohida darsliklar chop etilsa maqsadga muvofiq bo'lar edi. Yangi chop etilgan darsliklarda misol-masalalar, jadval va grafiklar, diagrammalar yorqin ranglarda bo'yalgan yoki ajratib ko'rsatilgan bu esa o'quvchilarning misol masalalarga diqqatini susaytirmoqda
|
Muxsinova Gulnoz
|
[TABLE][TR][TD]Assalomu aleykum. Konsepsiya bilan to'liq tanishib chiqdim. Matematika fani har bir fanning asosi ekanligini hisobga olgan holda, dars soatlarini ko'paytirilsa, 5-sinfdan boshlab variativ sinflar tashkil etilsa va ularga alohida darsliklar chop etilsa maqsadga muvofiq bo'lar edi. Yangi chop etilgan darsliklarda misol-masalalar, jadval va grafiklar, diagrammalar yorqin ranglarda bo'yalgan yoki ajratib ko'rsatilgan bu esa o'quvchilarning misol masalalarga diqqatini susaytirmoqda
[/TD][/TR][TR][TD][/TD][/TR][/TABLE] |
Gukasimova Dilfuzaest
|
Buxoro shahar 33 umumta'lim maktabi.Matematik ta'limning uzviyligini ta'minlash konsepsiyasi juda yaxshi tayyorlangan, menga ma'qul bo'ldi. Asosiy masala bu vazifalarni kimlar amalga oshiradi? Va qachon amalga oshadi.
|
Kasimova Dilfuza
|
uxoro shahar 33 umumta'lim maktabi.Matematik ta'limning uzviyligini ta'minlash konsepsiyasi juda yaxshi tayyorlangan, menga ma'qul bo'ldi. Asosiy masala bu vazifalarni kimlar amalga oshiradi? Va qachon amalga oshadi.
|