Физика таълимини ривожлантириш тизими

Umumiy o`rta ta'limning milliy o`quv dasturi

08.01.2021


Страницы: 1 2 3 4 5 След.
0
Xurshidbek
Yahshi
Имя Цитировать 0
0
Umid
Fizika fanini xaftalik soati ko‘paytirilsa maqsadga muvofiq bo‘lardi bu dasturda fizika 6 sinfdan chiqarib tashlangan. Shuni hisobiga 7-11 sinflarda xaftalik soat ko‘paytirilsa masala yechish darslari ham ko‘proq bo‘ladi oliy ta'limga kirish imtihonlarida fizikadan tushayotgan savollar asosan masalalardan iborat.
Имя Цитировать 0
0
Abror
Fizika fani texnalogiyalar rivojida birinchi o‘rinda turadigan fan shuni hisobga olib haftalik o‘quv soatlarini 3soatdan qilish maqsadga mofiq, Astranomiya fani hajmi kattaligini inobatga olib 10-sinf va11-sinflarda o‘tilsa maqsadga mofiq bo‘lar edi.
Имя Цитировать 0
0
Guest
Умумтаълим мактабларда физика ва астрономия дарс соатлари микдорини купайтириш лозим деб биламан.
Астрономия фани 10-11-синфларда иложи булса хафтасига 2 соатдан утилиши керак.
Имя Цитировать 0
0
Guest
Fizika darslari hayot bilan texnika bilan bog'langan fan bo'lib ko'proq amaliy tarzda o'tish maqsadga muvofiq.Amaliy bajarganda dars qiziqarli va samarali bo'ladi.
Имя Цитировать 0
0
O'g'iloy
Umumta'lim maktablarida dars soatlarini ko'paytirsa amaliy darslar yanada ko'paysa maqsadga mofiq bo'lardi. Maktablarda 10-11 sinf o'quvchilari uchun labaratoriya jihozlari yetishmaydi. Labaratorya jihozlarini yangilash kerak.
Имя Цитировать 0
0
Рустам Исраилов
Те, кто готовил программу, вообще не работали учителем физики в школе. Это, наверное, академики и заслуженные деятели, которые развалили наше образование за последние десятилетия. Физика - основная наука о природе, а вы сокращаете часы. В 6 классе физики нет, но там были изложены важные темы, именно на уровне шестиклассника.  В 7 классе вместо связанных с друг другом тем, вводят кашу, мешанину из различных разделов физики. И так составлена вся программа. Как будто поставлена задача ограничить развитие наших детей, чтобы никогда не наступил у нас "ренессанс".
Вы поймите, физика основная наука о природе. Только опираясь на знание физики можно развивать химию, геологию и т. д. Я не принижаю математику. Математика это инструмент. Главная проблема в образовании, это не учебники, а сам учебный процесс. В школах давно не работает кабинетная система по любой придуманной причине. Даже то маленькое количество школьного оборудования не используется. Детей ещё с началки приучили, что можно не делать домашнее задание. Учителя привыкли "рисовать" оценки. На контрольных и экзаменах дети спокойно списывают друг у друга или из учебников. В других странах это ЧП, а у нас обычное дело.
Не трогайте учебники и часы, не в них дело, а в учебном процессе. В ведущих странах школьные программы почти не меняются 50-70 лет.
Имя Цитировать 0
0
Moʻminjon
Fizika faniga nisbatan adolatsizlik boʻlyapti. Maktabda fizikadan nazariy 70%, masalalar yechishga 30% vaqt ajratilgan. OTM larga kirish testidan esa aksincha nazariya 30%, masala 70%. Yoki dars soatlarini koʻpaytirish kerak, yoki kirish testlaridagi masalalarni kamaytirish kerak. Shunday mukakkab fanga ikki soat ajratish bu yana bir adolatsizlik. Yuqoridagi rahbarlar bu adolatsizliklarni tiklashga harakat qilmas ekansizlar oʻtirgan kursingizga noloyiqsizlar!!!
Имя Цитировать 0
0
Moʻminjon
Elektr boʻlimiga yangi mavzu taklif qilaman: Elektr toki va uning turlari ( bir biridan farqi, manbalari, isteʼmolchilari ,...) Oʻquvchilar orasida ham halq orasida ham bu haqda umuman maʼlumot yoʻq.
Zamonga mos mavzular: telefon ekrani, televizor ekrani ,sensorli ekran, tuzilishi, ishlash prinsipi. ... CD flesh karta, tuzilishi, ishlash prinsipi....
Имя Цитировать 0
0
Xoliqov Qurbonboy
[CENTER]takliflar[/CENTER]

Milliy o‘quv dasturida fizika fani 7-sinfdan boshlangan, ammo fizik fanini o‘qitish umumta’lim maktablarida 6-sinfdan boshlanadi. 6-sinfda fizika fani Science tarkibiga kiritilgan bo‘lsa, u holda boshlang’ich sinflarda o‘qitiladigan “Atrofimizdagi olam” fanining o‘quv dasturini ham ushbu yo‘nalishda moslashtirish va bu holda Science mutaxassislar yo‘qligini ham etiborga olish zarur.

1.Fizika 7-sinf. V bob. Elektr toki bobiga “Elektr qarshilik” mavzusidan so‘ng “Iqtisodiy jihatdan samari (arzon va qarshiligi kam) bo‘lgan o‘tkazgich (metall) turini aniqlash” mavzusida loyiha ishni kiritish kerak.

2.Fizika 8- sinf, I bob Elektr bobiga “Zamonaviy xonadonning elektr zanjiri” mavzusida loyiha ishini kiritish.

3.Fizika 8-sinf. V bob Saqlanish qonunlari bobiga “Raketa modelini yasash’’ mavzusida loyiha ishini kiritish.

4. Loyiha ishlarini bir soatga emas uzoqroq muddatga bajarish uchun berish.

5. 10-sinf “VII-bob. Turli muhitlarda elektr toki” bobida “Yarim o‘tkazgichli diodning volt-amper xarakteristikasini o‘rganish” laboratoriya ishidan keyin “Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga yo‘naltirilgan test va topshiriqlar” deb kiritilgan. Ammo “Vakuumda elektr toki. Gazlarda elektr toki, yarimo‘tkazgichlarda elektr toki” mavzulariga oid masalalar yechishga e’tibor berilmagan. Shuning ucuhn ushbu matnni keyin “Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga yo‘naltirilgan  masalalar, test va topshiriqlar” deb o‘zgartirish lozim.

6.Yuqoridagi holatni XI-sinf “Elektromagnit induksiya” bobida ham takrorlangan. Vaholanki bu mavzularga oid masalalar yechish ushbu mavzularning mohiyatini va amaliy ahamiyatini ochib berishga yordam beradi.

7.“Yarimo‘tkazgichlarda elektr toki. Yarimo‘tkazgichlarda xususiy o‘tkazuvchanlik. Aralashmali o‘tkazuvchanlik. Yarimo‘tkazgichli asboblar va ularning texnikada qo‘llanilishi.” Ushbu matnga yana Mikrosxemalar va ularni tayyorlash texnologiyasi mavzusini ham kiritish maqsadga muvofiq.

8.“I- bob. Amaliy astronomiya asoslari” bobiga ham loyiha ishini qo‘yish kerak.

9.“III- bob. Astrofizika va uning tadqiqot metodlari” bobida loyiha ishi: Amaliyotga tatbiqi. - Loyiha ishining aniq nomini kiritish kerak.

10.X va XI-sinflarda ko‘rsatilishi mo‘ljallangan namoyish tajribalarini bajarish uchun asbob va jihozlar yo‘qligini e’tiborga olib, virtual tajribalar kiritish kerak.

Имя Цитировать 0
Страницы: 1 2 3 4 5 След.
Текст сообщения*
Загрузить файл или картинкуПеретащить с помощью Drag'n'drop
Перетащите файлы
Ничего не найдено
Защита от автоматических сообщений