Gulbahor Qoshtiyev
|
6sinfdagi Gulxaniyning Zarbulmasali yuqori sinflarga kóchirilishi lozim. Navoiy asarlari nasriy bayoni bilan berilsin.
|
Mohinur
|
5-sinf darsligiga sintaksis bo‘limi kerak deb o‘ylayman. Matnlarni tahlil qilishda o‘quvchilar qiynalmaydi
|
Musayeva
|
Assalomu aleykum loyiha bilan tanishib chiqdim. Menga ma‘qul, 8-sinf darsligini qayta ko‘rib chiqishni taklif qilgan bo‘lardim.
|
Oripova Hayotxon
|
Darsliklarda ma'lumotlar qisqa berilgan mavzu bo'yicha bilimga ega bo'lmay turib, mashqqa o'tilgan o'quvchiga tushunmovchilik tug'dirmoqda, xususiy nashriyotlardan chiqqan to'liq ma'lumotlar tarkibida har xillik kuzatiladi, ishonchli manba darslik bo'lgani uchun ham to'liq mukammal ma'lumot va tushuntirishlarni kiritish maqsadga muvofiq deb o'ylayman
|
Zoirova Shohsanam
|
Assalomu aleykum, loyiha bilan tanishib chiqdim. Menga ma‘qul. 10-sinf ona tili darsligining qayta ko‘rib chiqilishini taklif qilaman.
|
Fayziyeva Zebiniso
|
Loyiha bilan tanishdim, 5-sinf ona tili darsligidagi mavzularni o‘quvchiga tushunarliroq qilib yoritilishini taklif qiliman
|
Sattorova Manzura HAMROYEVNA
|
Loyiha bilan tanishib chiqdim.
Har bir inson o`z ona tilini bilmay turib, chet tillarini o`rgana olmaydi. Eng avvalo so`zlarni va unga qo`shiladigan qo`shimchalarni to`g`ri va aniq qo`llay olishi lozim. Gapning qurilishiga ham e'tibor qaratish lozim.Chunki maktabda ona tili fani mukammal o'rgatilmas ekan, boshqa tillar ya'ni ingliz va rus tillarini o'zlashtirish qiyinchilik tug'diradi.Balki boshqa fanlarning asosi ham aynan ona tilini o'rganishga bog'liq deb o'ylayman.Aynan shu tarix, matematika va boshqa fanlar boshqa fanlar bilan integratsiyalashgan holda o'qitilsa,o'quvchilarning mantiqiy, kreativ,ijodiylik qobiliyatlari rivojlantiriladi.Bu esa aynan bitiruvchilarning OTM lariga real bilimlarni o'zlashtirgan holda kirishlariga katta imkoniyat beradi deb o'ylayman. |
Qiziltepa tumani 15- maktab Zaripova Dilobar
|
Ассалoму алайкум.Лoйиҳа билан танишдим.Лoйиҳада уқувчиларнинг уз oна тилимизда мантиқий,ижoдий фикрлаш қoбилиятларини шакллантиришга,табиий ва аниқ фанлар билан узвий бoглаб уқитишга алoҳида эътибoр бeрилган.Бу ,албатта, барчани қувoнтиради.Дарсликларни яратишда бòлимлар ,мавзулар кeтма-кeтлигига эътибoр қаратиш таълим сифатининг oшишига сабаб булади.4-синф уқувчиларига гап булаклари юзасидан маълумoтлар уқитилади.2020-йил нашр этилган 5-синф дарслигига "Синтаксис"булими умуман киритилмаган.Уқувчилар гап булаклари(иккинчи даражали булаклар)ни 8-синфда урганишади.Узвийлик йуқ.
|
Mexriniso Ulug‘ova
|
Assalomu alaykum. Loyiha bilan tanishib chiqdim. Ona tiltilimizni yaxshi bilmay turib chet tillarni o‘rganish mumkin emas. So‘z va so‘z qo‘llash bilan bog‘liq bo‘limlarga ko‘proq e‘tibor qaratish lozim deb o‘ylayman
|
Qiziltepa tuman 15-maktab Akramova Farog'at Jumayevna
|
Гап булаклари, Ҳoлнинг маънo турларини алoҳида мавзу бeрилиши кeрак.
Тoпшириқлар в машқларда мавзуга мoс тoпшириқлар бeрилмаган. Гапнинг уюшиқ бўлаклари эга, уюшиқ кeсим, уюшиқ тўлдирувчи, ҳoл, аниқлoвчи шаклида бeрилиши кeрак. Сўз бирикмаси мавзусига купрoқ сoат ажратилиши кeрак. Чунки, сўз бирикмаси, сўз қўшма сўзнинг бир-биридан фарқини ажратишда уқувчи қийналади. |