Dilnoza Toshkent viloyati 34
|
Tarbiya bu insonning ziynati. Biz qayerda bo'lishimiz va Kim bo'lishimizdan qatiy aql va odobimiz birinchi o'rinda turadi. Shuning uchun muhtaram Presidentimiz bu fanga alohida urg'u berdila . Bola tarbiyasi mushkul vazifalardan biridir. Ota-onalar va o'qituvchilar birgalikda harakat qilmasa biror bir natijaga erishish juda qiyin. Bu fanni yanada takomillashtirish kerak. Yuqori sinf mavzularini qaytadan ko'rib chqish kerak.
|
ISATAYEVA BIBIGUL ZANGIOTA TUMANI 14_MAKTAB
|
Tarbiya darslarida ko'proq amaliy mashg'ulotlar o'tilishi maqsadga muofiq deb o'ylayman. Mavzuga doir biror bir muammoni o'rtaga tashlab, siz shuni o'rnida bo'lganda qaysi yo'lni tanlar edingiz ? Yoki muammoni yechimi nimada? kabi savollar bilan bolani kreativ fikrlashga o'rgatish kerak. Faqat ma'ruza o'qishdan foyda yo'q bola o'sha jarayonda ishtirok etsin bir kunmas bir kun baribir o'sha muammo bilan to'qnashadi hozirdan immunittetni shakllantirish kerak
|
Тулегенова Тойбеке
|
Лойихани куриб чикдим. Яхши ишланган
|
Karimova Dilmira. 27- maktab. Zangiota tumani.
|
[TABLE][TR][TD]Assalomu alaykum. Tarbiyalash odobiga biyuk siymolarni tarbiya va bilim bilan bog'liq bo'lgan fikrlarini,qisqa odob -ahloq bilan bog'liq hikoya va shunga o'hshashgan.Shuningdek buyuk alloma va faylasuflar hayoti ,ularning hayot tarzi va tarbiyasi ,qanday hayot kechirganligi,o'quvchilarni qiziqishlarini inobatga olgan holda "Ginnes" rekord kitobi va qiziqarli bilim va ahloq tarbiya bilan bog'liq bo'lgan ma'lumotlar bo'lsa maqsadga muvofiq bo'ladi.Avvalo o'quvchilarni fanga bo'lgan qiziqishlarini orttirib olish uchun kitob qiziqarli mavzulardan iborat bo'lishi kerak. Hozirgi globallashuv va tezkor axborotlashgan zamonda yoshlarda informatsion immunitetni shakllantirish judayam muhim. Kuchli axborotlar oqimidan tòģri,kerakli aniq ma'lumotlarni ajratib olish uchun yetarlicha bilim va malaka zarur deb òylayman. Ayniqsa yuqori sinf òquvchilarida.
[/TD][/TR][/TABLE] |
Ro'ziyeva Nargiza.Navoiy shahar 8-umumiy o'rta ta'lim maktabi boshlang'ich sinf o'qituvchising
|
||||
Tarbiya -bu hayot demakdir. Yaxshi tarbiyalangan bola -kelajak uchun albatta munosib inson bo'ladi. " Bolani yaxshi tarbiyalashning hech qachon pand bermaydigan usuli qo'limizda bo'lsa edi" deb o'ylaymiz.Fikrimcha tarbiyaning eng samarali ususullarini tajribadan kelib chiqib o'zimiz yaratamiz. Bola shaxsini tarbiyalashda quyidagi tavsiyalardan foydalanish o'rinli deb o'ylayman. 1.Bolani xuddi kimgadir o'xshashini emas, biz unga o'zi bo'lishiga yordamlashishimiz kerak. 2.Tarbiyaning quroli va vositachisi muhabbat,maqsadi -insoniylik bo'lmog'i lozim. (V.Blinskiy) 3.Bolaning muammolariga e'tiborsiz bo'lmaslik kerak.Chunki kattalardagi tajriba ularda yo'q. 4.Bola shaxsini ota -ona bilan birgalikda tayyorlash maqsadga muvofiqdir. | ||||
Ochilov Qobiljon Xatirchi 34-maktab
|
Assalomu alaykum. Tarbiya fani moddiy va ma'naviy hayot uyğunligini tushuntirish yôlida mustahkam tushunchalar bera oladigan sodda , keng ma'noli dars ishlanmalar kôpaytirish chorasini kőrish kerak
|
Фаррух Ҳамидов
|
«Тарбия» фани ўқувчиларда фаол фуқаролик позициясини шакллантириш, уларнинг шахсий ва касбий ижтимоийлашувига кўмаклашиш,
самарали ҳамкорлик қилиш, бўш вақтни мазмунли ташкил этиш, маънавий ва умуминсоний қадриятларни ҳурмат қилиш, ўзларининг интеллектуал ва ижодий салоҳиятини рўёбга чиқаришга хизмат қилади. Ушбу тушунча тўғри киритилган лекин жуда саёз ўқувчини тарбиялашда фаол фуқаролик пазитсияси уни шахс сифатида шаклланишида асосий рол ўйнайди, Шахс кандай бўлса ҳам муайян бир давлатнинг фуқароси ҳисобланади, фуқаро ўз навбатида давлат билан сиёсий ҳуқуқий муносабатга киришади, бу эса ўз ўзидан ҳуқуқий тарбияга бориб тақалади. Айнан шунинг учун тарбия фанини амалиётга жорий қилишда ўқувчилар онгига ҳуқуқий тарбияни сингдириб боришимиз зарур бўлади. бу эса ўз ўзидан тарбия фанинг ўқуқв дастури ва тарбия дарсликларига айнан шу мавзуларини киритишни талаб қилади. Қайсидир маънода сиз айтишингиз мумкин ўқувчига ҳуқуқий тарбияни ҳуқуқшунослик фани орқали бериб бормоқдамиз деб лекин ҳуқуқий тарбия тарбия дарсларида ижтимоий ҳаёт билан боғлиқ ҳолда амалга ошириши зарур. |
Hamza
|
Oldin tarbiya keyin ta'lim, chunki tarbiyasiz insonga ta'lim berish juda qiyin. Tarbiya darsi uchun maxsus videoroliklar tayyorlansa maqsadga muvofiq bõladi. hozirgi davrda shunchaki ertak va rivoyat aytib tarbiyani singdirish ancha mushkul...
|
JAVOHIR
|
Assalomu aleykum yaxshimisizlar. Biz talimda yangicha islohot olib bormoqchimizmi buni ota onalar bilan hamkorlikda amalga oshirganimiz yaxshi deb o'ylayman. Shu o'rinda bir taklifim bor edi yani talim jarayyoniga ota onalarimizni jalb qilish bu qanday amalga oshiriladi? Amalga oshirishda qonuniy nuqtai nazardan ota onalar uyushmasi tuziladi uyushmaga ota onalar kelishuvvi asosida uyushma raisi tainlanib olinadi. sinfda 30 ta bola bo'lsa 30 kunga ota onalarning darslarga qatnashish jadvali tuziladi. Bir ota ona hamma sinfdagi o'quvchilarni undan tashqari o'qituvchilarni ham nazorat qilish huquqiga ega bo'ladi. Agar ota ona belgilangan kunda dars jarayyonida qatnashmasa unga nisbatan uyushma tomondan ogohlantirish jarayyon yana takrorlanadigan bo'lsa mamuriy javobgarlik berish ishlarini qonuniy tomondan belgilab qo'yilsa yaxshi natija beradi deb o'ylayman!!! Savollar tug'ulishi mumkin ota onasi ishlaydiku deb lekin kim uchun ishlayapti oilasi farzandlarini baxti kamoli uchun shunday ekan bir kunini farzandiga sarflasa hech narsa qilmaydi shunday qo'shimcha kiritish kerakki hatto ota onasining ish joyi ham o'sha kunni bilishi va hodimga shu yarim kuniga ruhsat berish mexanizmlarini ishlab chiqsa oylaymanki yaxshi natija beradi. Ushbu loyihani amalga oshirishda qonun vqonunosti hujjatlarni ishlab chiqish zarur bo'ladi.
|
Xolnazarova Sh Q Buxoro share 28-maktab
|
Tarbiya fanini o'rgatishda o'quvchilarga odob -axloq Oila tarbiyasiga katta e'tibor berib Buyuk allomalarimiz hadislari multimedia video roliklar orqali namoyish etilsa qizlarimiz tarbiyasiga alohida e'tibor qaralsa mafkuraviy immunitetini oshirish ma'naviyatidagi bo'shliqni yoqotib har tomonlama intellektual salohiyatli yoshlarni tarbiyalashdan iborat
|