Хорижий тил саводхонлигини ривожлантириш тизими

Концепция

07.10.2020


Страницы: Пред. 1 ... 11 12 13 14 15 ... 30 След.
0
GБегмурод Исмаиловичuest
Ассалому алайкум. Тўғрисини айтсам лойиҳа менга мақул бўлди. Таълимни ривожлантириш учун кўп ва хўп назарий ишлар қилинмоқда. Менимча энди ўқитувчилардан фақат ва фақат сифатли дарс беришни ҳамда ўз фани бўйича билим савиясини текширишни тавсия қилардим. Таълим соҳасида 22 йилдан буён ишлайман. Шу давр мобайнида ўқитувчидан сиёсий нарсалар, қонунлар ва қарорларни билиш талаб қилинди .Сифатли дарс талаб қилайлик ривожланиш бўлади. Мен шахсан бунга кафилман.
Имя Цитировать 0
0
Ikromova Muhayyo
Цитата
Maktabda ingliz tili xonalarida sensirli manitorlar bulishini xoxlardik hozir texnologiya davri xorijiy tilni o'rganishda eng kerakli ,eng dolzarb vosita hisoblanadi barchamizda noutbuklar bo'lgani bilan o'qivchi diqqatini to'liq jalb qilishga yetarli emas.Agar har bir maktabda optik tolali internet o'rnatilib sensir manitorlar bilan taminlansa  o'qituvchi va o'quvchiga behisob bilim manbai tashkil qilingan bulardi .
Имя Цитировать 0
0
Shohida Amonova
Maktablarimizda fransuz tilini ham o'rganishga ishtiyoq kuchli. Lekin darsliklar masalasi yetarlicha.
Имя Цитировать 0
0
Olmurodova Lobar Baxriddinovna Chirchik city school#12
Maktab darsliklari haqida gap ketganda darhaqiqat bu sohada o'z faoliyatini olib borayotgan insonlarni zaxmatkash va ilmli insonlar ekanligini sezish qiyin emas. Yildan yilga yangilanib kelayotgan darsliklar har tomonlama boyitib borilayotganligiga guvoh bo'lib kelmoqdamiz. Yani har bir darsda o'quvchini chet tili (ingliz tili) ni yanayam yaxshiroq urganib borishlari uchun kerakli manbalar hox grammatik hox leksik bo'lsin berib o'tilgan. Endi biz o'qituvchilardan yagona talab manashu darsliklardagi har bir mavzuni o'quvchilarga yetkazib beraolishdir deb o'ylayman. Chet tili(ingliz tili) ni o'rganishda kimdir so'z yodlash, kimdir grammatkani o'rganish yana kimdir esa ko'proq eshitish orqali o'rganish muhim xisoblaydi. Maktab darsliklarida anashu yuqoridagi barchasi har bir mavzuda o'z aksini topgan. Dars sifatini va o'quvchining bilim salohiyatini oshirish faqatgina darsliklarga bog'liq deb o'ylamaslik kerak nazarimda.
Имя Цитировать 0
0
Бозорова Раьно
Укитувчилар учун турли хил  конфренсиялар  танловлар килинса яхши буларди. Айникса купрок яхши тренирлар томонидан махорат дарслари утказилса яхши буларди.
Имя Цитировать 0
0
GJumashova Sayyorauest
Men  fransuz tili o'qituvchisiman maktablarda fransuz tili darsi ikkinchi til sifatida berilsa ko' pgina fransuz tili o'qituvchilari ishsiz qolib ketmasdi. Iloji bo'lsa fransuz tiliga ham e'tibor qaratilib darsliklar bilan ta'minlansa yaxshi bo'lardi.
Имя Цитировать 0
0
Guest
Цитата
Jumashova Sayyora пишет:
Men  fransuz tili o'qituvchisiman maktablarda fransuz tili darsi ikkinchi til sifatida berilsa ko' pgina fransuz tili o'qituvchilari ishsiz qolib ketmasdi. Iloji bo'lsa fransuz tiliga ham e'tibor qaratilib darsliklar bilan ta'minlansa yaxshi bo'lardi.
Имя Цитировать 0
0
Ochilova Dilnora Hayotovna Buxoro shahar 32-maktab
Ingliz tilini o'qitish jarayonida boshlang'ich sinflarda ingliz tili fani o'qitish jarayonida  mavzular ona tili fani bilan mavzuiy ketma-ketlikda tuziilmagan.Ona tili fanida hali so'z turkumlarini o'rganmay turib ingliz tilida sifatlarning qiyosiy darajasini o'qitish o'quvchilarning fanga nisbatan murakkablikni his qilishiga va uni chuqur anglab olishga to'sqinlik qiladi,
Shuningdek yuqori sinflardagi Project mavzulari Portfolio mavzulari bilan ma'noviy bir xilligini hisobga olgan holda ulardan birini aniq ketma-ketlik asosida beriladigan grammatik mavzular qo'yilsa ,OTM tayyorlanish jarayonida kelib chiqadigan qator qiyinchiliklarni oldini olgan bo'lardi.
Имя Цитировать 0
0
Ochilova Dilnora Hayotovna Buxoro shahar 32-maktab
Ingliz tili fanini o'qitishda grammatik qoidalar asos hisoblanadi.Ammo  boshlang'ich sinflardagi grammatik ma'lumotlar va yuqori sinflardagi grammatik mavzular bir-biri bilan bog'lanmagan.Ular asosida beriladigan mashqlar ham nisbatan oson berilgan.
O'quvchilarimiz til o'rganish jarayonida "native speakers" bilan amaliy muloqot qilishsa , ularning tilga bo'lgan qiziqishi yanada oshadi deb o'ylayman.
Имя Цитировать 0
0
Ochilova Dilnora Hayotovna Buxoro shahar 32-maktab
Ingliz tilini o'qitish jarayonida boshlang'ich sinflarda  mavzular ona tili fani bilan mavzuiy ketma-ketlikda tuzilmagan.Ona tili fanida hali so'z turkumlarini o'rganilmay turib ,ingliz tilida sifatlarning qiyosiy darajasini o'qitish o'quvchilarning fanga nisbatan murakkablikni his qilishiga va uni chuqur anglab olishga to'sqinlik qiladi.
Shuningdek yuqori sinflardagi Project mavzulari Portfolio mavzulari bilan ma'noviy bir xilligini hisobga olgan holda ulardan birini o'rniga aniq reja asosida beriladigan grammatik mavzular qo'yilsa ,OTMga tayyorlanish jarayonida kelib chiqadigan qator qiyinchiliklarni oldini olgan bo'lardi.
Имя Цитировать 0
Страницы: Пред. 1 ... 11 12 13 14 15 ... 30 След.
Текст сообщения*
Загрузить файл или картинкуПеретащить с помощью Drag'n'drop
Перетащите файлы
Ничего не найдено
Защита от автоматических сообщений