GБегмурод Исмаиловичuest
|
Ассалому алайкум. Тўғрисини айтсам лойиҳа менга мақул бўлди. Таълимни ривожлантириш учун кўп ва хўп назарий ишлар қилинмоқда. Менимча энди ўқитувчилардан фақат ва фақат сифатли дарс беришни ҳамда ўз фани бўйича билим савиясини текширишни тавсия қилардим. Таълим соҳасида 22 йилдан буён ишлайман. Шу давр мобайнида ўқитувчидан сиёсий нарсалар, қонунлар ва қарорларни билиш талаб қилинди .Сифатли дарс талаб қилайлик ривожланиш бўлади. Мен шахсан бунга кафилман.
|
Ikromova Muhayyo
|
||
| ||
Shohida Amonova
|
Maktablarimizda fransuz tilini ham o'rganishga ishtiyoq kuchli. Lekin darsliklar masalasi yetarlicha.
|
Olmurodova Lobar Baxriddinovna Chirchik city school#12
|
Maktab darsliklari haqida gap ketganda darhaqiqat bu sohada o'z faoliyatini olib borayotgan insonlarni zaxmatkash va ilmli insonlar ekanligini sezish qiyin emas. Yildan yilga yangilanib kelayotgan darsliklar har tomonlama boyitib borilayotganligiga guvoh bo'lib kelmoqdamiz. Yani har bir darsda o'quvchini chet tili (ingliz tili) ni yanayam yaxshiroq urganib borishlari uchun kerakli manbalar hox grammatik hox leksik bo'lsin berib o'tilgan. Endi biz o'qituvchilardan yagona talab manashu darsliklardagi har bir mavzuni o'quvchilarga yetkazib beraolishdir deb o'ylayman. Chet tili(ingliz tili) ni o'rganishda kimdir so'z yodlash, kimdir grammatkani o'rganish yana kimdir esa ko'proq eshitish orqali o'rganish muhim xisoblaydi. Maktab darsliklarida anashu yuqoridagi barchasi har bir mavzuda o'z aksini topgan. Dars sifatini va o'quvchining bilim salohiyatini oshirish faqatgina darsliklarga bog'liq deb o'ylamaslik kerak nazarimda.
|
Бозорова Раьно
|
Укитувчилар учун турли хил конфренсиялар танловлар килинса яхши буларди. Айникса купрок яхши тренирлар томонидан махорат дарслари утказилса яхши буларди.
|
GJumashova Sayyorauest
|
Men fransuz tili o'qituvchisiman maktablarda fransuz tili darsi ikkinchi til sifatida berilsa ko' pgina fransuz tili o'qituvchilari ishsiz qolib ketmasdi. Iloji bo'lsa fransuz tiliga ham e'tibor qaratilib darsliklar bilan ta'minlansa yaxshi bo'lardi.
|
Guest
|
||
| ||
Ochilova Dilnora Hayotovna Buxoro shahar 32-maktab
|
Ingliz tilini o'qitish jarayonida boshlang'ich sinflarda ingliz tili fani o'qitish jarayonida mavzular ona tili fani bilan mavzuiy ketma-ketlikda tuziilmagan.Ona tili fanida hali so'z turkumlarini o'rganmay turib ingliz tilida sifatlarning qiyosiy darajasini o'qitish o'quvchilarning fanga nisbatan murakkablikni his qilishiga va uni chuqur anglab olishga to'sqinlik qiladi,
Shuningdek yuqori sinflardagi Project mavzulari Portfolio mavzulari bilan ma'noviy bir xilligini hisobga olgan holda ulardan birini aniq ketma-ketlik asosida beriladigan grammatik mavzular qo'yilsa ,OTM tayyorlanish jarayonida kelib chiqadigan qator qiyinchiliklarni oldini olgan bo'lardi. |
Ochilova Dilnora Hayotovna Buxoro shahar 32-maktab
|
Ingliz tili fanini o'qitishda grammatik qoidalar asos hisoblanadi.Ammo boshlang'ich sinflardagi grammatik ma'lumotlar va yuqori sinflardagi grammatik mavzular bir-biri bilan bog'lanmagan.Ular asosida beriladigan mashqlar ham nisbatan oson berilgan.
O'quvchilarimiz til o'rganish jarayonida "native speakers" bilan amaliy muloqot qilishsa , ularning tilga bo'lgan qiziqishi yanada oshadi deb o'ylayman. |
Ochilova Dilnora Hayotovna Buxoro shahar 32-maktab
|
Ingliz tilini o'qitish jarayonida boshlang'ich sinflarda mavzular ona tili fani bilan mavzuiy ketma-ketlikda tuzilmagan.Ona tili fanida hali so'z turkumlarini o'rganilmay turib ,ingliz tilida sifatlarning qiyosiy darajasini o'qitish o'quvchilarning fanga nisbatan murakkablikni his qilishiga va uni chuqur anglab olishga to'sqinlik qiladi.
Shuningdek yuqori sinflardagi Project mavzulari Portfolio mavzulari bilan ma'noviy bir xilligini hisobga olgan holda ulardan birini o'rniga aniq reja asosida beriladigan grammatik mavzular qo'yilsa ,OTMga tayyorlanish jarayonida kelib chiqadigan qator qiyinchiliklarni oldini olgan bo'lardi. |