Хорижий тил саводхонлигини ривожлантириш тизими

Концепция

07.10.2020


Страницы: Пред. 1 ... 26 27 28 29 30 След.
0
Dilhavas
Ta'lim sifatini oshirish uchun albatta,malakali,jonkuyar ustoz bo'lish bilan birga,internet tizimi z'r bo'lish kerak,chekka hududlarda intenet tarmog' i yoq.Malakali o'qituvchi bo'lsa internetdan turli tuman yangi samarali metodlardan foydalanib,sifatli dars o'ta oladi.Zamonaviy jihozlar bilan ta' minlanishi kerak.
Имя Цитировать 0
0
N. Tojimamatova
Darsliklarni takomillashtirish va e'tibor qaratilsa maqsadga muvofiq bo'lar edi. O'quvchilar yoshiga mos ravishda bir sinf darsligidagi mavzular keyingi sinfda davom ettirilishi kerak. Masalan 9-sinf darsligida topshiriqlar qayta ko'rib chiqilsa va 10-11-sinf darsligidagi mavzularga moslashtirilsa yaxshi bo'lar edi. Tinglab tushunish mashqlarini bajarish uchun tayyorlangan multimedia sifati yaxshilanishi kerak.
Имя Цитировать 0
0
Guest
Chet tilini o‘qitishdagi asosiy kamchilik yurtimizda faqat ingliz tiliga etibor berilganligi uchun boshqa nemis fransuz tilining kuchli malakali o‘qituvchilari ham dars yo‘qligidan qayta tayyorlovda ingliz tiliga o‘qib dars berishyapti. 4 yil o‘qib olgan bilim bilan 6 oy o‘qib olgan bilimning farqi bor. Bu yerda maqsad nima bolalarga ta‘lim berishmi yo pul topishmi shunga etibor beraylik. Oliy talimdan bu fanlarni chiqarib tashlaylik dars bo‘lmagandan keyin nima kerak  mutaxasis yetishtirishni men ham nemis tili o‘qituvchisiman darsim oz asta sekin ingliz tili bo‘lib qoladi maktabim. Men nima qilay ingloz tiliga o‘qib sifatsiz ta‘lim beraymi bollalarga
Имя Цитировать 0
0
Boburjon
Chet tilini o‘qitishdagi asosiy kamchilik yurtimizda faqat ingliz tiliga etibor berilganligi uchun boshqa nemis fransuz tilining kuchli malakali o‘qituvchilari ham dars yo‘qligidan qayta tayyorlovda ingliz tiliga o‘qib dars berishyapti. 4 yil o‘qib olgan bilim bilan 6 oy o‘qib olgan bilimning farqi bor. Bu yerda maqsad nima bolalarga ta‘lim berishmi yo pul topishmi shunga etibor beraylik. Oliy talimdan bu fanlarni chiqarib tashlaylik dars bo‘lmagandan keyin nima kerak  mutaxasis yetishtirishni men ham nemis tili o‘qituvchisiman darsim oz asta sekin ingliz tili bo‘lib qoladi maktabim. Men nima qilay ingloz tiliga o‘qib sifatsiz ta‘lim beraymi bollalarga
Имя Цитировать 0
0
toshmatovaxolida1@gmail.com Xolida
Men Toshmatova  Xolida Andijon viloyati Izboskan tumani 19-umumiy orta ta'lim maktabining ingliz tili fani oqituvchisiman.Keyingi yillarda xorijiy tillarni oqitish sifati sezilarli darajada osdi.  
   Konsepsiya  bilan  tanishib chiqdim.Har tamonlama mukammal  ishlangan.Lekin ta'lim sifatini yanada yaxshilash maqsadida darslik sifatiga katta e'tibor qaratish zarur.Masalan 8-sinf ingliz tili darsligida mavzularga juda kop ma'lumot berigan,matn bilan ishlansa  tinglab tushunishga ulgurmay qoladi ,lugat bilan ishlashni ham e'tiborga olish kerak.
  9-10-11 sinf  darsliklarini universitet kirish imtihonlari asosida tuzilsa maqsadga muvofiq bolardi.Chunki 10-11 sinf darsliklari oqish,gapirish,yozish va tinglab tushunish malakalarini oz ichiga olsa, kirish imtihonlarida esa grammatik va leksik kompetensiyalar muhim rol oynaydi.Agar darslik va kirish imtihonlaridagi testlar bir biri bilan bogliq bolsa oquvhichilarning  fanga  bolgan qiziqishi yanada oshadi.
Имя Цитировать 0
0
Xomidjonova G
Andijon viloyati Izboskan tumani 19 umumiy o'rta ta'lim maktabi ingliz tili fani o'qituvchisi Xomidjonova G. So'ngi yillarda yurtimizda xorijiy tillarga asosan ingliz tiliga bo'lgan e'tobor ya'nada oshgan.Shu bilan birga darsliklarga ham o'zgartirishlar kiritilgan lekin mutahasis sifatida meni fikrim darsliklar o'quvchi uchun biroz qiyinroq tuzilgan uni tushunishi uchun birozgina qiyinlik qiladi . O'quvchi darslikni tushunmagandan kegin bu fan u uchun zerikarli fan xisoblanadi. Menu taklifim darsliklarni o'quvchilarning  yoshiga mos va hos xolda tuzish kerak. O'quvchi qachonki uni tushunsa shunda fanga nisbatan qiziqish uyg'onadi. Yuqori sinflarga ya'ni 10-11 sinflar uchun darslik kirish imtixonlariga mos chop etilsa maqsadga muofiq bolar edi .
Имя Цитировать 0
0
Xasanova Dildora
Bugungi kunda xorijiy tillarni òrganishga qiziqish sezirarli darajada òsdi va xorijiy tillarni òrganishga talab kundan kunga ortib bormoqda. Bundan kòrinib turibdiki ta'lim tizimda malakali kadrlarga ehtiyoj ortdi. Kasbiy faoliyatimdan kelib chiqib shuni aytamanki darsliklarda turli xil matnlarni kamayatirib kòproq garammatik kompetensiyaga e'tiborni kuchaytirish lozim. Chunki oliy òquv  yurtiga kirishda oģzaki yoki tinglab tushunish kopetensiyasidan emas balki grammatik kompetensiyadan foydalaniladi. Darsliklarda grammatik tushunchalar kam yoritib beriladi shu nuqtayi nazardan mana shu taklifni kòrib chiqish lozim deb hisoblayaman
Имя Цитировать 0
0
Jo'rayev Nizomiddin
Men Andijon viloyati Izboskan tumanidagi 19-umumiy o'rta ta'lim maktabi ingliz tili fani o'qituvchisiman. Bugungi kunda xorijiy tillarga bo'lgan ehtiyojning ortishiga o'z fikrimni bildirib o'tmoqchiman. Birinchidan, xorijiy tillarni o'qitishda maktablar moddiy texnik bazasi bilan to'liq ta'minlangan bo'lishi kerak. Ikkinchidan, o'qituvchilar va o'quvchilar AKT dan to'la foydalana olishi kerak. Hozirgi kunda internet orqali juda ko'plab ma'lumotlar berilib borilmoqda. O'quvchilarning og'zaki nutqini rivojlantirishda asosiy narsa bu tinglab tushunish deb bilaman. Uchinchidan, o'qituvchi o'z o'quvchilariga internetdan ma'lumotlarni qanday olishi va foydalanishiga ko'rsatma berib borishi kerak. OTM ga kirish imtixonlarida ko'proq xorijiy til grammatikasidan savollar tushayotganligini hisobga olib, maktab darsliklarida ko'proq grammatikaga oid mavzular yoritilishini xohlardim.
Имя Цитировать 0
0
Мирзакаримова Махлиёхон Мадаминжоновна
Ўқитувчиларга дарсликларни танлаш ва ундан фойдаланиш эркинлигини бериш керак, ДТС талаблари бўйича иш режа, дарсликларни ўқувчиларимизнинг билим салоҳиятига мослаб танласак, эркинлик берилса, дарс машғулотларига китобдаги машқларни бажариб тугатиш учун эмас, болаларга фанимиз бўйича нимадир ўргатишни мақсад қилиб кирсак... Ўқув марказларида ўқитувчига эркинлик берилган, улар учун дарслик, иш режа бажарилиши каби талаблардан кўра натижа муҳим... Менимча, яхши кадрларни мактабда қолишлари учун юқори маош эмас, яхши шароит ва эркинлик, турли текширувлардан озодлиги деб ўйлайман.
Имя Цитировать 0
0
Jumanazarova Sohiba. Chirchiq shahar kasb-hunar maktabi
Xorijiy til (ingliz tili)ni o'quvchilarga yanada tushinarliroq bo'lishi uchun lingafon xonalar yetishmaydi. Darslik ham to'liq emas. Maktablarda lingafon xonalar ko'paysa va darsliklar yetarlicha bo'lsa o'quvchilar fanga yanada qiziqishadi deb o'ylayman.
Имя Цитировать 0
Страницы: Пред. 1 ... 26 27 28 29 30 След.
Текст сообщения*
Загрузить файл или картинкуПеретащить с помощью Drag'n'drop
Перетащите файлы
Ничего не найдено
Защита от автоматических сообщений