Abdumalikov Boburjon
|
Loyixani qollab quvvatlayman. Maktablarda xuquq fani boyicha dars soatlarini kopaytirish kerak deb oylayman. Chunki zamon shuni taqozo etmoqda.
|
RAXMONOVA DILNOZA
|
Maktablarda huquq fani soati ko'paytirish kerak.Ayniqsa ayollarimuz o'z huquq va erkinliklarini bilmagani uchun tazyiqqa uchrashmoqda.Oddiy fuqorolar o'zlaricha samo sud qilishmoqda .Nima uchun?O'zlarining huquq va erkinliklarini bilmaganidan.Huquqiy madaniyat va huquqiy ongga ega emasligidan.....
|
Xolboyeva Muhabbat
|
Salom! Maktablarda huquqshunoslik darsini nisbatan quyiroq sinflardan boshlab òqitish kerak. Bunda konstitusiyaga oid bilimlarni 6-7 sinflarda òqitib 8-9-sinflarda huquq sohalari bòyicha mavzular berilsa,maktab bitiruvchilarida kengroq va atroflicha huquqiy bilimlar hosil qilinadi. Bu yoshlarda huquqiy savodxonlik va huquqiy madaniyatni shakllantirishga katta ta'sir qiladi.
|
Sunnat
|
Xurmatli mualliflar 2020-2021 o'quv yildan boshlab maktablarda "Milly g'oya turkumidagi" fanlar yo'q bo'ldi. Sizdan iltimos bo'ladi "Миллий ғоя, маънавият асослари ва ҳуқуқ таълими таълим йўналиши" o'rniga "Tarbiya va huquq ta'limi" bo'yicha bakalavrlarning kasbiy faoliyatini qayta ko'rib chiqishni va joriy etish. Ertaga Oliy ta'lim bitiruvchilari chetda qolib ketadi.
|
Guest
|
Jamiyatda huquqiy ong huquqiy madaniyatni yuksaltirish uchun eng avvalo bolaga MTM dan boshlab huquqiy tarbiyani shakllantirish yo'llari ishlab chiqilishi kerak. Maktablarda faqat yuqori sinflarga xagtasiga 1 soatdan dars qo'yilgan,bu ketishda 100 yildayam o'ylangan natijaga erishib bo'lmaydi. Boshlang'ich sinflarda 1-4 sinflard xaftasiga 0,5 soatdan, yuqori 5-11 sunflarda xaftasiga 1 soatdan HUQUQ, Konstitutsiya darslari qo'yilishi kerak. Darsliklar va o'quv qo'llanmalar soddalashtirilib bosqichma bosqich murakkablashib boradigan qilib yaratilishi kerak. Uzviylik bo'ishi uchun mustahkam asos bolani yoshligidan shakllantirilishi kerak. Ingliz tiliga e'tibor berilganidek ozgina Huquq faniga ham soatlar ajratilsa jamiyatimizda Korrupsiya qolmasdi. Maktabni yuqori sinf o'quvchilarini ham darsdan olgan bilimlari past darajada chunki yoshligida eshitmagan huquq so'zini.
|
Б.Джамиев
|
16-бетда. ўтиладиган Конституция ва ҳуқуққа оид машғулотлари, яъни “Эртаклар
яхшиликка етаклар”,“Расм чизиш”, “Аппликация”, “Конструкциялар тузиш ва қўл меҳнати”, “Пластилин ва лойдан ясаш” қисмини олиб ташлаб ўрнига Мактабгача таълим ташкилотида "Конституция сабоқлари" дастури асосида нутқ ўстириш, атроф-олам билан таништириш, табиат билан таништириш, бадиий адабиёт, тасвирий фаолият таълимий фаолиятларида интеграл таълим асосида берилади деган жумлаларини қўйиш керак |
Guest
|
Milliy g‘oya va ma'naviyat asoslari (tarbiya) fanini dars soatlari qatoridan olib tashlash kerak deb o‘ylayman. Sababi bu mutaxassislikni tamomlagan kadrga iah yo‘q bor bo‘lsayam oyligi oz. Uning o‘rniga huquq asoslari dars siatlari ni ko‘paytiriah kerak. Konstirursiya olamiga sayoxat daralari birinchi sinfdan boshlab o‘tilar edi, ozirgi kunda o‘tilmaydi. shuni qayta joriy etish kerak.
|
Guest
|
Asosan biz huquq fanini rivojlantirish uchun uni DTM bloq fanlar qatoriga qo'shishimiz kerak deb o'ylayman . Chunki boshqa fanlarga qaraganda bu fan hamm uchun kerak, lekin hamma fanlarda orqada. Biz agar blok fanlar qatoriga qo'shsak xam bu fanni rivojlantiramiz, xam barchani huquq fanini ma' no mazmuni bilan tanishtira bilamiz deb o'ylayman
|
И. Хасанова
|
Ассалому алайкум. Мен тарих фани укитувчисиман мактабда тарих фани соатлари камлиги сабабли хукук фанидан дарс бераман. Дарс бошка дарслар катори 45 дакика давом этади, дарсга куйилган талаблар хам бошка барча фанлар каторида тенг. Лекин ойлик олиш вактида номутахассис сифатида ойлик маошда фарк бор. Шахар микёсида хукук фанидан 4 та мутахассис борлигини биламан менга ухшаган укитувчилар барча мактабда топилади, шу масалани хам куриб чикишларингизни сурар эдим.
|
DINORA
|
Huquq fanidan 10 va 11 sinflarda amaliy darslar va har bir sinf uchun o'quv fil'mi ko'rgazmalar bo'lsa yaxshi bo'lar edi O'zbekiston tumani
|